..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/07/06

kodakmoment

Hej
I dag har vi verkligen njutit av värmen och solen. K + kusinerna har badat i en sjö och jag och syrran har faktiskt kunnat sitta på en filt och prata riktigt länge. Sedan strosade vi i Nolhagaparken, tittade på djur och barnen lekte på den härliga lekplatsen. Det fanns så mycket att fotografera och jag hade kommit ihåg at ta med kameran.  Tyvärr hade jag glömt att ta med kamerabatteriet som låg på laddning så det fick bli minnen i stället för foton!

Nu har jag druckit massor av vatten och ätit salta skruvar för att inte bli uttorkad, det går på nolltid att bli dålig om man inte dricker hela tiden när man inte har tjocktarmen kvar. I alla fall när det är så här varmt.

Det är så SKÖNT att ha semester, bara ta dagen som den kommer och inte känna några måsten.

Kram på er i sommarvärmen!

Malin

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Visst är det en härlig dag?
Kan tänka mig att ni haft det skönt i Nolhaga.....

Var rädd om dig i värmen,
Kram Anneli.

I mina gömmor sa...

Verkligen! Vilken värme vi hade i går, men skönare i dag efter regnskuren!

Kram Malin