..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/07/31

Nossebro bryggeri

Hej!

Gårdagens loppis resulterade i två stora påsar! Oj, jag fick tillslut titta undan för hur fint och billigt det än är så måste jag inse att allt inte får plats! Något som lätt får plats är iallafall den här supersöta kapsylen. Ryckte genast till mig den och först när jag tittade lite mer noggrannt såg jag att det stod Nossebro bryggeri på den. Roligt då jag är uppvuxen i Nossebro. Visste inte ens att det hade funnits ett bryggeri där! 5 kronor fick jag ge och flaskan fick jag på köpet! Passar inte i hop storleksmässigt men vad gör väl det!


Jag har faktiskt börjat att rensa ut bland gamla grejer så snart blir det en bloppis!

Kram Malin

2 kommentarer:

Toregårds lilla Lotta sa...

Hej på er.
Hoppas ni har det bra på eran semester.
Du får bara inte ta ut dej helt på alla loppisturer så att du blir sjukskriven lagom tills det är dags att jobba!
Kram Liselott

I mina gömmor sa...

Haha, nej jag sparar på energin med + att loppisar fyller på energi! Vi har det lugnt och skönt, njuter av de lediga dagarna som är kvar! Din vinbässaft såg supergod ut!

Kram