..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/08

Moffigaste glassen i stan!

Visst passar det bra att gå på restaurang när man börjat jobba. Det är ju faktiskt då och inte när man har semester som det känns extra lyxigt. Så i kväll packade vi ihop oss och åkte in till centrum. Efter en smarrig kycklingfilé slog jag till med den största glassen på menyn. (som sagt, här ska kilon behållas!!!)

Mobiltelefonen förevigade skapelsen innan den hamnade i magen. A hjälpte också till-den var stor!
Glass, panerad och friterad. Kolasås, grädde och ett knaprigt kex/rån i botten.

Säger bara mmmmmm...


2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Mmmmm vad gott! På gatuköket här har de några sådana där jätteglassar med stekt banan och massor av godsaker. ibland slår jag till på en sådan och man är väldigt mätt efteråt :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

FruNeroLindström sa...

Vardagslyx när det är som bäst.
Håller med dig i tankesättet. Varför ska all lyx och sådant ske på ledighet eller helg?
Hoppas det känns skönt att vara tillbaka på jobbet och att du är nöjd med semestern.
Kramar din namne =)