..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/08

Ny stämpel från ny butik

Hej
När vi var på Etagehuset såg jag att de hade öppnat en ny pysselbutik. Det skulle komma in mer och mer efterhand. Roligt var att de hade Magnoliastämplar och även andra söta varianter. Jag föll för den här.



Nu ligger jag rätt däckad i soffan. Har gjort min första arbetsdag efter semestern. Gick rätt så bra att komma upp och det var kul att träffa kollegor och goa barn igen. Tur att jag trivs så bra på mitt jobb!
Hade lätt kunnat sova några timmar nu men jag antar att det är bättre att gå och lägga sig tidigt så att man kommer i fas igen. Från semesterlyxtider till normala tider.
Så i stället har jag surfat runt lite och ätit fyra goda praliner! Man kan ju inte ta bort alla semstervanor på en gång! Dessutom har jag som förhoppning att kunna behålla det 1.5 kilot som jag gått upp under sommaren så då krävs lite extra påfyllnad av onyttigheter!

P&K
Malin

2 kommentarer:

Toregårds lilla Lotta sa...

Den var ju jättesöt.
Vet du vem som är tillverkaren?

Måste definitivt åka på ett besök till Etage.

Kram på dej.....Syns i morrn.

I mina gömmor sa...

Bildmålarna

www.bildmalarna.se


Kram!