..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/09

Award


Tack Malin för awarden!

Malin som har bloggen FruNeroLindsröms Hörna har gett mig en award med motiveringen:

Malin med I mina gömmor 
Ännu en härlig skattletare.
Med mycket pyssel och härlig inspiration.

 
Med awardet följer vissa uppgifter.
Jag ska länka till den som givit mig det fina awardet,
svara på fem frågor och sedan ge awardet vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?
Jag började blogga då jag efter en tids bloggläsande
själv ville visa det jag pysslar med och mina loppisfynd.
 

2. Vilka bloggar följer du?
Jag följer många bloggar, vissa mer noggrant än andra.
Mer intensivt följer jag:

3. Favoritfärg(er)
Jag gillar grönt och rosa.

4. Favoritfilm?
En svår fråga för det finns så många bra filmer, ska jag välja en så får jag säga K-PAX

 
5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka & varför?
England: Jag vill se London uppleva allt som landet har att erbjuda.

Jag vill nu ge vidare detta award till:
 
För att hon är en av mina "levrar" eller leversystrar. Hon har det tufft och skriver om det i sin blogg. Känns "skönt" att vi har varandra och fullt ut kan förstå vad allt innebär utan att behöva förklara massor.
 
En blogg med vackra bilder från både hemmet och bloggarens butik. Detta blandat med vardagsprat och inredningsinspiration.
 
Bilderna i bloggen talar för sig självt! Underbara foton!
 
En blogg som visar härliga loppisfynd och som ger bra tips på hur man med enkla medel kan piffa hemmet.

Min fina väns blogg där hon mixar recept, bilder på hennes fina pyssel och kort och loppisfynd.

Kram Malin

1 kommentar:

Anneli sa...

Hejsan!
Tack så väldigt mycket för din award, blir jätteglad och så himla roligt att du tycker om det jag gör.
Jag hoppas du inte tar illa vid att jag inte för den vidare, jag brukar inte göra det längre, men jag lägger upp den bland de andra jag har fått och länkar till dig
Tack så mycket en gång...
Många kramar från Annelie
Nu ska jag kika runt lite hos dig med....