..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/08

Hemma igen efter läkarbesöket, var helt slut efter att ha duschat och åkt dit så beslutet att inte jobba idag heller var lätt att ta. En förklaring till att jag är så trött fick jag med, lågt HB med lätt järnbrist. Inte konstigt att en fökylning slår ut en då man är nedsatt i orken från början, känns på ett sätt skönt att få reda på varför jag är så slut i kroppen. Kan berätta något bra med! Jag fick minska mitt prednisolon! Nu är jag nere på en väldigt låg dos av kortsion och det är LYCKA!

Kram

3 kommentarer:

Kicki sa...

Skönt minska med prednisolonet, själv minskade jag till 15 mg denna vecka och ska inom några veckor vara nere på 5 mg igen som är grunddosen. Däremot har jag superhögt hb så jag önskar du kunde fått lite av mig! Kram

Gisela Testmann sa...

Jag skickar dig en cyberkram - vila nu och mys - du ska ju vara rädd om dig
kram gisela

FruNeroLindström sa...

Hoppas jag kan krya på dig med en härlig award du har att hämta på min blogg =)
Jag är äntligen feberfri idag, så hoppas det vänt nu.
Vilken mysig "sakletar" bricka du har, så där kaosigt på ett rätt och inspirerande vis.
Kram Malin