..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/09/18

Loppis

Hej
I går hade jag en mysig dag på stan. Liselott hämtade mig och sedan bar det iväg till Gräddelins loppis. Utanför butiken stod ett gäng försäljare, en del med helt ljuvliga saker!
Hittade blandannat julgransljushållare, ett Melittafilter i porslin och en
bakform med vackert mönster-perfekt att frysa glass i!

På Åhlens köpte jag en brun poncho och en mössa och vantar i rosa så nu är jag
laddad för vackra höstdagar!

Kram Malin

5 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vilka underbara fynd!
Melittafilter i porslin har jag inte sett, inte på någon loppis iaf. Jag fyndade själv några saker igår.

Ha en skön söndag!
Kram Helena

Photo by Maria sa...

Vilka fina små fynd du gjort..

Kram Mia

Satu Pysselblogg ! sa...

Åh ett sånt melittafilter hade vi hemma när jag var liten, har inte sett någon sen dess! Mysigt med loppis!
Kram Satu

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka fina fynd du gjort, Malin!

Jag såg inlägget nedan och förstår dig precis. En god kaka kan verkligen vara orsaken till en bra dag! :)

Jag önskar dig en fin kväll!
Kram Sofia

I mina gömmor sa...

Ja jag är så nöjd! :-)
Kram på er!