..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/10/22

Hustomte

På murstocken ligger vår lilla hustomte, år efter år ligger han där och övervakar matlagning, bakning och fikagäster. Jag har haft honom i många år och han har flyttat med mig i 4 flyttar.
Jag tror att han trivs bäst här.


Just nu kan han spana ut över en vacker bukett som A kom hem med i torsdags.



I dag ska jag och syrran ut på stan och i lugn och ro, utan barn och respektive, kika i alla mysiga inredningsbutiker! Så härligt!

Kajsa kämpar på med kåvepeninet och är lite piggare idag.

Trevlig lördag!
Kram Malin

3 kommentarer:

Susanne sa...

Åååå vilken vacker bukett du fått ;)) Är även avundsjuk på din säng på stan...att få gå i inredningsbutiker så länge man vill!!
kram susanne

Hildas hem - Sofia sa...

Så mysigt med en tomte som övervakar allt :)

Hoppas att ni får en härlig dag på satn!

Kram Sofia

I mina gömmor sa...

Susanne: Visst är den! Kan meddela att det var precis så härligt som det lät med shoppingen! :-)

Tack Sofia, som sagt-det har varit en superdag!

Kram