..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/03

Fin gåva.

"Jag är ensam och ledsen men försöker se tuff ut bara för att ingen ska se det."

Precis så tyckte jag att den här lilla huden viskade till mig när jag såg den på Antikladan.
Samma uppsyn man kan se hos en del barn som har en hård yta men ett väldigt mjukt inre och ett  ledset hjärta. Jag ville bara ta med vovven hem och se till att han fick ett bra hem!
Det fanns fler hundar utplacerade i butiken men det var just den här som såg så där extra deppig ut.

Dessutom fick jag honom i nyårsgåva av fina D och J!

Tack!


.............

Är för övrigt nytränad! Första gången på många månader sedan jag var där sist och jag kan lova att det känns i benen nu! Härligt!

Nu ska vi komma i gång och gå två gånger i veckan och bygga lite muskler och ork!

Hej hopp!

3 kommentarer:

Anelma handarbetar sa...

Jag förstår att du ville ta hand om hunden.

Kram Birgit

♥Zink & Vita ting♥ sa...

En riktig söting!
Jag hejjar på dig och din träning!
Sitter här själv med ömmande ben idag ;)
Kram MImmi

FruNeroLindström sa...

Tack för den fina Grattis hälsningen. Livet har nu fått ett helt annat perspektiv!
Vilka underbara fynd du gjort och låter som ni haft ett trevligt och smaskigt nyår.
Önskar dig en god fortsättning på 2012,
Kram Malin