..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/10

Vår/vinter.

Hej!
Äntligen ligger ett vitt täcke över marken och peppar, peppar så är det dessutom minusgrader!
Så vackert med snön som lyser upp. Om  jag hade varit ledig i dag hade jag packat ned kameran, varm choklad och tagit pulkan (och Kajsa förstås!) och promenerat till pulkabacken.
Vi får spara det till en annan snöig dag!

I söndags var syster här och hon hade med sig våren.
Körsbärskvistar, tulpaner, krokus och en primula.
Är den inte "krispig"? Undrar om förra årets bloggmodeord lever kvar i år?

Så nu är det vår inne och vinter ute!

Just det! Har kommit igång ordentligt med träningen igen så nu växer musklerna så det knakar!
Fast mer än knak så hörs mina små ynkningar när jag lider av träningsvärk!
Shit vad kul det är att röra på sig!


Kram från Malin.

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Att röra på sig på ett kul sätt är ju inte fel =) Jag har med startat upp igen.. Så skönt..

Tulpaner fick jag av sambon igår, krispiga eller inte så är de vackra iaf ;)

Kram Mia