..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/12

Förkärlek för...

Omaka porslin! Har väldigt lätt att förälska mig i en assiett som är sådär oemotståndligt vacker.
Oftast blir det kakfat av dem eller så passar de perfekt till den där kvällsmackan framför TVn.
Sist när jag var på Antikladan hittade jag det här ljusblå fatet. Tyvärr kommer det inte till sin rätt på bilden men ni får tänka er att det är väldigt, väldigt fint!

I kväll blir det träning och jag längtar!
Det har redan blivit ett härligt behov och jag gillar min kropp när jag tränar. Just för att den orkar! Den är inte bara skräp och sjuk utan klarar att gå en runda på gymmet!

Kram och ta hand om er i blåsten!


3 kommentarer:

Anneli sa...

Ta hand om dig själv vännen!
....och ta det lugnt på gymmet ikväll.

Kram Anneli.

Hildas hem - Sofia sa...

Den kärleken delar vi. Jag älskar också udda fat. Det finns ju så många vackra.

Ha en fin dag i blåsten.
Kram Sofia

Anelma handarbetar sa...

Härligt fat.
Kram Birgit