..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/02

Lägg dom i en korg...sa Kajsa.

Jag är en av dem som tycker att vintern och hösten skulle vara olidlig utan scarfs. Livet blir helt enkelt lite lättare om man slipper frysa om halsen! Detta har gjort att antalet scarfar här hemma har växt och tillslut inte hade något bra ställe att förvaras på. (Ullared är en stor bov i dramat...)

Så en dag beklagade jag mig för min man (även kallad Vän av ordning för er som tittat på Nasse någon gång) och tyckte att han kunde skruva upp en bra knoppbräda någonstans. Lägg dom i en korg sa Kajsa då och visst, det är ju bästa lösningen! Man kan riva runt och hitta den perfekta scarfen för dagen och sedan slänga tillbaks alla utan att behöva hänga upp en och en på knopparna.
Så nu är det ordning på scarfarna och Vän av ordning är glad att de inte ligger och skräpar överallt!

Kram på er i vinterkylan!

Malin

1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Perfekt ju!
Ordning men samtidigt kan man ha oordning i korgen med gott samvete :)
Ha en mysig torsdagkväll,
Kram Malin