..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/27

Snö idag, vår igår?

Det är som att vädret inte kan bestämma sig. I går var det strålande och vårvärmande sol och idag snöar det igen! Föredrar gårdagen, längtar så mycket tills när det är så varmt att man kan
gå ut i bara en tunn tröja och jeans.

Hemma idag med, mest för att kroppen fortfarande är helt dränerad på energi. Vasst var det vad det nu var jag åkte på! Hoppas att jag kan jobba i morgon, väldigt trött på att ligga i soffan nu. För att testa hur mkt jag orkade igår gick jag och K ut i trädgården och tittade på knoppar. Vi hittade ett mindre hav av snödroppar i vår lilla dunge! Mysigt och det ger hopp om våren!




Kram på er!
Malin

4 kommentarer:

Anneli sa...

Inte kul väder alls idag...............
man blir ju nästan lite deprimerad.............

Jobbigt att du inte känner dig Ok .
Men det tar tid att komma på benen igen.

Kram Anneli.

Anna-Maria sa...

Hoppas att du piggar på dig så att du kan komma hit på söndag! Ser verkligen fram emot detta!
Själv är jag oxå hemma från jobbet idag. Hade så vansinnigt ont i halsen och huvudet i morse... sov 12 timmar i natt. Fast nu känner jag mig bättre. Hoppas inte att det blir något mer:)

Kramen

FruNeroLindström sa...

Åh, söta små droppar.
Träningen ger mig energi, är en del av mitt liv och blir på väldigt dåligt humör om jag inte får utlopp för det ;)
Sen kunde jag ju små jogga fram till typ v 32 å körde body pump fram till v 35 så tror det är därför jag har lättare att komma igång igen.
Usch, tänk om jag kunde skicka över lite energi, men försöka går ju, så varsågod. Ett knippe tisdags energi bara till dig,
Kram Malin

Fiffiga Systrar sa...

Åh vad trist att vara sjuk! Vilken tur dock att du kunde ge dig ut och suga in lite vårkänslor...bara det gör ju att man känner sig aningen piggare för stunden!

Kul att du gillade våra Cake-Pops!! Och du! Ställ fram varsin liten skål med vispad grädde till varje fikagäst så kan man doppa sin lilla boll och på så vis få grädde till! Smaskens ju!

Ha en finfin dag och hoppas du mår bättre!

KRAM
Elin och Emelie