..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/29

Virkade blommor.

Hej på er!
Oj vilka dagar jag har haft, full rusch och aningens stressigt med borttappade nycklar (som inte alls var borttappade när det kom till kritan), nästintill obefintlig sömn och dessutom en död mus som skrämde mig halvt fördärvad. För att toppa det tillverkade vi musikinstrument i skolan och barnen ville givetvis testa maracas, trummor och tutor...alla på en gång!

Nu slöar både jag och K i soffan, vi har hyrt filmer och unnar oss att bara göra ingenting annat än att vila. Det är högt tempo för de flesta och man bör ta sig tid att bara mysa ibland!
Men innan vi gosade ned oss var vi på stan och köpte böcker för halva reapriset! Blev ett helt gäng kapitelböcker till K. Perfekt tll godnattläsningen.

Ett jättefång med tulpaner levererade vi till svärfar som agerade riddare och kom och plockade bort den döda musen igår! Jag är en riktig mes när det gäller vissa djur, typ alla djur...fast inte spindlar för dom kan man dammsuga upp!

----------------------

Om man är kass på att virka finns det så här söta blommor att köpa på Lamphuset.

Kram Malin

Inga kommentarer: