..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/03/03

Lördag.

Härliga lördag!
Älskar att vakna utvilad och sedan göra precis vad man vill!
Idag har jag läst en bok som vi ska arbeta med i skolan, bakat tre sorters kakor och sedan packade vi en fikakorg med kakor och saft och gick en promenad runt slussarna.
Det var så vackert! Isflak, glittrande vatten och små tusenskönor i gräset!

I morgon ska jag till Falköping på klädparty och lunch hos min njurkompis. Ska bli kul att ses igen! Träffades första gången i matsalen på transplantationsavdelningen och vi försöker träffas då och då och ta igen vad som hänt sedan sist. Dessutom är vi två som åker, ytterligare en njurvän, så vi kan prata massor i bilen dit. Kom just på att vi är en lever och två njurar. Precis som i kroppen! :-)

Kram och ha en skön söndag!

Inga kommentarer: