..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/03/18

Loppisfynd. Söta små koppar.

Hej
I går var vi några tjejer som åkte på loppisrunda, några fynd fick vi med oss hem. Jag var ute efter träsljusstakar och små koppar. En av mina favoritdrycker i nya kaffemaskinen blir bara 80 ml och det blir ju bara lite skvalp i botten på mina muggar.
De här små kopparna var perfekt stora, rymmer ca en dl.
5 kronor för kopp + fat känns som ett sjyst pris.

Träljusstakar hittade jag inga så om du har några som du vill bli av med så hojta till!

Efter loppisrundan var vi på kalas. God mat och många skratt förgyllde kvällen!

Idag har jag röjt! Badrumsskåp, garderoben och lite ute i trädgården.
Jag har även börjat prismärka prylar inför kommande loppisen som jag och Liselott ska stå på. På Långfredagen i arena Vänersborg ska vi försöka bli av med lite grejer så att vi kan köpa nytt igen!

Kram Malin

Inga kommentarer: