..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/08/08

Göra en egen budskapstavla.

Hej

Det är inne med plåtskyltar, det märks tydligt för det finns i nästintill varenda inredningsbutik. Trots att jag tycker att de är snygga har jag inte hittat någon som jag gillar. Vill kräkas lite när jag läser alla klämkäcka budskap och speciellt skyltarna med Family rules. Be happy är en av reglerna och jag känner hur hela jag sparkar backut. I mitt hem ska man inte Be happy. Här ska alla känslor få finnas, man ska få gråta, skratta och vara heligt förbannad. En skolsköterska sa en gång att det är lika naturligt att gråta som att skratta och det har jag tagit fasta vid.

Hursomhelst. När det som man vill ha inte finns att köpa får man fixa det själv.
Spraymålade en planka svart, textade med hjälp av mallar och på frihand ut vad som skulle stå och fyllde i med vit färg. Blev inte på något sätt perfekt men jag är nöjd!
Skylten står i nymålade tappan.

Kram M

5 kommentarer:

Anneli sa...

Jasså, så du gillar inte min "Family rules" skylt då?
(skojar med dig)
Men kan faktiskt hålla med dig, de är lite fööör vanliga nu...........

Din skylt var ju supersnygg, du är duktig du.

Kram Anneli

I mina gömmor sa...

Haha! Lovar att vara glad om jag kommer in i ditt hem och följa skyltens regler! :-)

Kram

Jessica sa...

Jättefin och underbart budskap!
Skönt med ett hem där ALLA känlor får finnas :)

Kram Jessica

Satu Pysselblogg ! sa...

Vackra ord på en snygg skylt
Kram Satu

Anonym sa...

I like- som du vet e jag ju en riktig skylt nööörd!!!
Kram / petra