..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Vinst och våg

Jag har vunnit en liten fin pingvin som jag tävlade om i bloggen http://malinshus.blogspot.com/
Så roligt! Kom som en glad överraskning av avrundade en redan perfekt dag!
Pysslat julstrutar och en gran idag. Vi satt ett gäng kollegor och pysslade mellan mat- och fikapauserna. Tack Sussi och Liselott för att ni ordnade det så bra!
Så bra att kunna låna varandras punchar och stämplar.
Tänkte visa några fler bilder från mitt tjuvtstartspiffande.

Mitt traderaköp fick vinterskrud.
Liksom köksfönstret.



Ljusen i en gammal sockerburk. De går åt nu så det är bra ha ha dem lättillgängliga.


En bricka som faktiskt inte gör sig speciellt bra på bild men som är väldigt vacker när ljusen brinner. Då glittrar det i julkulorna och de silvriga sakerna.

Duken hittade jag i dukkistan. Har inte sett den förut! Gammal spets i en rektangel dekorerar duken + att den är kantad med spets runt om. Tyvärr lite fläckar som inte gick bort i tvätten med det får vi leva med!


Granen som pysslades idag består av en papperskon, rivet lakan, papperssnöre, spets, pärlor, metallglitter och lite annat smätt och gott från mina gömmor...

Inga kommentarer: